mlmdiszkont / Budaörs /

Alapvető élelmiszerek és háztartási cikkek egy helyen, multik árai alatt. Nálunk nem csak spórolsz, hanem keresel is!.

mlmdiszkont /Webshop/

 

Én 2013 februárjában hallottam először az mlmdiszkontról egy barátomtól, aki mellesleg az autószerelőm, a munkahelyemen futottunk össze én a kereskedelemben dolgozom, eladó vagyok az egyik hipermarketben Budaörsön. Amikor Zoli először mesélt az mlmdiszkontról azt gondoltam ezek bolondok, mert ebben a mai lehetetlen kereskedelmi helyzetben annyi esélyük van kitűnni a tömegből, mint homokszemnek a sivatagban, de Zoli váltig állította, hogy ez egy jó dolog lesz nem légből kapott és jól megszervezett, elküldi a meghívót e-mailen és nézzem meg érdekel e és ha tetszik regisztráljak. Rendben, megnézem mondtam. Még aznap meg is kaptam az e-mailt, és ahogy ígértem megnézetem. A weboldal egyszerű, de tele információval,  rögtön megfogott a webshop Általános Szerződési Feltétele amit átolvasva, kidolgozottnak, áttekinthetőnek, és mindenki számára jól,érthetőnek találtam. Beregisztráltam. A regisztráció után a weboldalon bejelentkezve még több információt tudtam meg a cégről, üzleti elképzelésükről, magáról a webshopról, annak termékeiről és értékesítési koncepciójukról. Itt döntöttem el, hogy részese akarok lenni az üzletnek, mert elképesztően jó. Ezt több barátommal is megosztottam, de nem mindenki fogadta úgyanolyan kitörő lelkesedéssel mint én. Az MLM szó hallatára szinte mindenki tiltakozni kezdett, hogy piramisjáték, pénznyelő, engem ne haragudj de nem érdekel. Érdekes ám de tény, azok az emberek, akik hagyták, hogy elmagyarázzam miről is van pontosan szó szinte kivétel nélkül regisztráltak. Ugye milyen érdekes? Így én most arra vállalkozom, hogy az érdeklődők és szkeptikusok kedvéért le írom miért is érdemes foglalkozni mlm diszkont értékesítési rendszerévele. Engedjék, meg hogy egypár mondatban bemutassam az mlm diszkontot, és azon keresztül magyarázzak az egyszerűség kedvéért. Köszönöm.

 

Egy pár mondat az mlmdiszkontról:

A vásárlási lehetőség, amiről szó van egy internet alapon működő web shop rendszer.

Elsősorban tartós élelmiszerek, majd később friss élelmiszerek diszkont áron történő értékesítés a célja, annak a több magyar tulajdonosú cégcsoport fúziója által létrejött, és 2012 decemberében útnak indított, Magyarországon úttörő, új értékesítési rendszeren alapuló, webes vásárlási lehetőségnek.

A fent említett cégek mindegyike nyolc, tíz éve foglalkozik különböző tartós élelmiszerek importjával, és látnak el éttermeket, kisboltokat, szuper és hipermarketet.

A webshop rendszerhez hoz való csatlakozás és annak használata ingyenes.

A webshop, ami idén 2013 áprilisában indul, közel 3000 különböző termékkel, ami egy szupermarket átlagos választékának felel meg.

Előzetesen annyit tudni a diszkont árak alakulásáról hogy a hipermarket árakhoz képest  egy átlagos bevásárlást nézve 20% lesznek olcsóbbak.

A webshopban rendelt termékeket az indulást első időszakban házhoz szállítással fogja megkapni, majd a későbbiekben, lesz lehetőség úgynevezett átvevő pontokon átvenni azokat.

 Ugyan ezt szoktam elmondani minden ismerőnek és, azoknak, akiket szerintem érdekel, vagy akik valamilyen formámban hallottak a dologról, tőlem vagy valaki mástól, de szeretnék még egyszer hallani.

  1. A vásárlási lehetőség, amiről szó van egy internet alapon működő webshop rendszer. Ezen nincs sok mindent magyarázni. Egy internet alapon működő web shop.
  2. Elsősorban tartós élelmiszerek, majd később friss élelmiszerek diszkont áron történő értékesítés a célja, annak a több magyar tulajdonosú cégcsoport fúziója által létrejött, és 2012 decemberében útnak indított, Magyarországon úttörő, új értékesítési rendszeren alapuló, webes vásárlási lehetőségnek. Úgy van. Tehát először tartós élelmiszerekkel indul a web shop közel diszkont áron. A cégnek 2011-ben volt egy pár hónapos teszt időszaka Budapesten majd ezt követően egy év múlva 2012 decemberében kezdték meg a piacnyitás előtti kampányt és most 2013 áprilisában fog terv szerint indulni a web shop. A MD Shop Kft. mint azt fönt írtam több cég társulásából, fúziójából jött létre és csak is interneten keresztül lehet majd rendelést leadni. Magyarországon azért új mert tartós élelmiszert, web shopon keresztül közel diszkont áron, még senki nem próbált meg értékesíteni úgy ahogy az MD Shop Kft elképzelte.
  3. A fent említett cégek mindegyike nyolc, tíz éve foglalkozik különböző tartós élelmiszerek importjával, és látnak el éttermeket, kisboltokat, szuper és hipermarketet.

Itt fogalmazódott meg az első pár kérdés az emberekben, akiknek én meséltem, ezek fontos, kérdések voltak melyek megválaszolásával komoly, pozitív fordulatot vett az érdeklődésük.

A legtöbbet nekem feltett kérdések:

- Hogyan fognak kiszállítani? / mint az föntebb írva van, nyolc-tíz éve foglalkoznak, ezzel megvan a megfelelő logisztikai hátterük hozzá.

- Hogy fognak diszkont közeli árat adni? / Önöknek is egyértelmű lesz, de rajzolnom kell. Pontosan azt fogja látni, hogy a normál kereskedelmi értékesítéssel szemben milyen előnyöket élvez az mlm diszkont által megálmodott és kidolgozott értékesítési rendszer. Míg a normál étékesítés folyamatában több szereplőn keresztül jut el a termék a fogyasztóig, rárakva a termékre a kereskedelmi folyamat költségeit és az egyes résztvevők hasznát, addig az mlm diszkont oldalán a kereskedelem kétpólusú ennek köszönhetően fogja tudni biztosítani a fogyasztóknak a diszkont közeli árakat. Az ábrát szemléltetendő a kis kereskedelmi egységek a kisközértek ABC, a nagykerekhez tartoznak a szuper és hipermarketek ugyan ők közvetlenül értékesítenek a fogyasztónak, de közel nem diszkont áron teszik!

  arres.jpg                      

- Miért éri meg nekik? / A válasz pofon egyszerű „Nyitás egy új piac felé.” Itt egy kicsit visszautalnék a fentebbi szövegrészre ahol azt írtam, hogy „már nyolc-tíz éve foglalkoznak tartós élelmiszerek értékesítésével szállítói kisboltoknak, éttermeknek, szupermarketeknek, hipermarketeknek” azzal hogy a cég közvetlen a kisfogyasztóknak értékesít egy teljesen új érintetlen piacra nyitnak. Játszunk, egy kicsit el a gondolattal, mondjuk, van egy diszkontőr cége, ami étolajat értékesít kisboltoknak, éttermeknek, szupermarketeknek, hipermarketeknek, gyűjtőnevükön nagykereknek, viszonteladóknak és vendéglátó ipari egységeknek. Ezzel az ön piacát 100%-ban lefedi, majd egyszer csak lehetősége nyílik arra, hogy közvetlen a fogyasztóknak is értékesítsen, ezzel ön egy új piacot nyit, meg ami korlátlan lehetőségeket rejt. Ez a piac lesz az ön cége számára a jövő. Itt egy kicsit belemegyünk a számok kedvéért a jutalék rendszerbe is. Tehát a cég azt mondja a munkatársainak, akik ajánlják és használják a rendszert 10.000Ft meghaladó vásárlás felett a bruttó100% haszonból 44% visszaforog a céghez és 56%-ból részesednek. Tehát miért ne érné meg a cégnek, ha egy új piac +44% fejlődést hoz éves szinten. Ugye így már érthető.

 

  •  A webshop rendszerhez hoz való csatlakozás és annak használata ingyenes. / Így igaz.
  • A webshop, ami idén 2013 áprilisában indul, közel 3000 különböző termékkel, ez egy szupermarket átlagos választékának felel meg. / Valóban. Az előzetes tervek szerint 3000 termék lesz rendelhető.
  • Előzetesen annyit tudni a diszkont árak alakulásáról hogy a hipermarket árakhoz képest átlagos bevásárlást nézve 20% lesznek olcsóbbak. / Itt annyi kiegészítést írnék, hogy ez az átlagos árrés a 2011 évvég tesztidőszakban mért átlagvásárlásain mért árrés. Amit tudni lehet az aktuális árrés alakulásáról az az, hogy legkevesebb 5% de lesznek olyan termékek is ahol akár 45% olcsóbbak lesznek, mint a konkurensek. Itt azért meg kell, jegyzem, hogy ezeket a termékeket, amin ilyen jelentősen olcsóbbak ezek a cégek importálják és forgalmazzák Magyarországon.
  • A webshopban rendelt termékeket az indulást első időszakban házhoz szállítással fogja tudni megkapni, majd a későbbiekben, lesz lehetőség úgynevezett átvevő pontokon átvenni azokat. / A házhozszállítás költsége (960Ft) míg az átvevőponton mindössze (260Ft)-ot kell majd fizetnünk a csomag átvételekor.

Őszintén ha jól átgondolja ön is látja benne a fantáziát. Ugye?

Egy saját gondolat, ha megengedi. Vásárlásaim során tapasztalom nap, mint nap, ahogy gondolom ön is, hogyan emelkedik egyik napról a másikra az általunk megszokottan vásárolt termékek ára legyen az alapvető napi élelmiszer egy kenyér vagy egy kiló paradicsom, egy flakonöblítő vagy például a mi esetünkben egy csomag pelenka, 10-15%. Úgy érzem a mintha dróton rángatnának, hogy mit, mikor vegyek. Hiszem hogy lehet másképp, épp ezért regisztráltam, mert hiszem hogy az MD Shop kft kereskedelmi elképzelése jó, és rendszerén kersztül olcsobban vásárolhatok  így akár havi 10.000Ft is megtakaríthatok,amin öt éve jót mosolyogtam volna de most jelentős megtakarítás lenne a családnak. Ha ön is így gondolkodik regisztráljon márcsak azért is érdemes ingyenes.

Köszönöm önnek megtisztelő figyelmét, és minden jót kívánok.

 

Ide kattintva ön is regisztrálhat.

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 3
Tegnapi: 1
Heti: 12
Havi: 36
Össz.: 5 997

Látogatottság növelés
Oldal: Miért éri meg vásárolni?
mlmdiszkont / Budaörs / - © 2008 - 2024 - mlm-diszkont.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen weblap készítő egyszerű. Weboldalak létrehozására: Ingyen weblap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »